Tuesday, May 5, 2009

dua kemalangan dalam mase 24 hours

semalam around 11pm.ade satu kemalangan berlaku.tapi tyme 2 aku da nyenyak tido.menurut cite dari adik aku, kemalangan tu melibatkan sebuah motor n seekor lembu (janagan gelak oke.aku tak tipu). lembu tu tah dari mane.lembu terlepas kot.pakcik n makcik 2 baru nk pegi keje.keje shif malam.pakcik hanye mengalami cedera ringan tapi makcik agak terok.mengalami pendarahan di kepala.sedih + kesian aku dengar cite ni.apela perasaan anak-anak die bile dapat bite y makbapak dorg mengalami kemalangan.tak dapat aku bayangkan.iskisk.

kemalangan kedua.baru berlaku sejam lepas.kemalangan bodoh2 jek.tiade ape2 kecederaan.juz moto je rosak.agak kelakar kemalangan ni.kerana pembonceng motor tu y berumo 15 tahun mungkin.berlari pulang ke rumah.takot+cemas mungkin.huhu.

ape-ape pon.aku ingin nasihatkan.

"berhati-hati di jalan raya.ingatlah org tersayang."
"pandu cermat jiwa selamat"

p/s:tetibe windu ego aku...iskisk..camnela keadaan die skang eh.. =(

No comments: