Friday, April 3, 2009

TAG.TAG.TAG!

1. Apakah nama blog anda skang & nape anda pilih nama tu?
*its ma lyfe*
-ini hidup aku ler!xkan xtao kot =p


2. Apakah nama link blog anda skg & cane leh timbul idea nak bagi nama tu?
http://dyaserra.blogspot.com/
-obviously based on name gue


3. Apakah method penulisan dlm blog anda?
-taip la.xkn tulis tangan pulak!aku gne font baru skang.papyrus!cun siot.lalalala~~

4. Pernah rasa nak hapuskan blog anda?
-penah.bile ade org ckp die nangis bile bce blog gue!ta mao sedey2 ya mox!

5. Ape pendapat anda mengenai blog pemilik blog yg TAG anda nie?
blog itu harus dinyahtinjakan!haha.fint jgn mare.t cpt tue.wekks~

5 type person yg aku nk TAG
-silent reader's -->xkn x bani kot!serlahkan diri kamo!=p
-sape2 di bloglist ini y x ditag oleh fint
-org2 cun n macho.so sape2 rase die macho n cun sila buat oke!
-blogger y 1st tyme dtg blog ini.selamat datang.amik la buah tgn ini.ngee~
-followers gue.jom layan~~

No comments: